بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اجتماعی : اختتامیه جشنواره عیدانه کشکوئیه به‌همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق با مدیریت آقایان خیرمند و بهشتی پور

اختتامیه جشنواره عیدانه کشکوئیه به‌همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق با مدیریت آقایان خیرمند و بهشتی پور

همزمان با ایام نوروز جشنواره عیدانه کشکوئیه به‌همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق با حضور جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این مراسم با تبریک سال نو احداث مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق را کار بزرگ و بی‌نظیری دانست و اظهار کرد: این مجموعه در صنعت گردشگری این منطقه نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر اقلیم و آب و هوا و کاهش منابع آبی بایستی در کنار کشاورزی صنعت و به‌ویژه گردشگری رونق پیدا کند تا هم موجب ایجاد اشتغال هم توسعه منطقه شود.

 

احمد انارکی‌محمدی نماینده منتخب مردم شهرستان انار و رفسنجان: وجود این مجتمع می‌تواند در رونق گردشگری بخش کشکوئیه نقش‌آفرین باشد، همچنین این مجتمع در مسیر گردشگری یزد تا کرمان از مجتمع‌های بی‌نظیر است.

خیرمند مدیر مجموعه ستاره جنوب‌شرق نیز با قدردانی از همراهی مسؤولان بخش و حمایت مردم در راه‌اندازی این مجتمع توضیح داد: این مجتمع از نظر مکانی در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و ضمن خدمات رفاهی از جمله رستوران،هایپر مارکت ،کافه و جایگاه سوخت به مسافران، می‌تواند امکانات رفاهی در اختیار جمعیت کشکوئیه قرار دهد.

خیرمند در آخر افزود:در آینده قرار است خدماتی دیگر همچون؛ اقامتگاه بوم‌گردی و مرکز خرید ومرکز خدمات فنی خودرویی و فضای تفریحی بیشتری به مجموعه اضافه گردد

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

سومین جشنواره ملی روستایی شو برگزار شد.

عنوان “روستایی نوآور” از آن علیرضا حسینی از روستای منطقه گردشگری پسته…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

مهلت دو هفته‌ای ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت میلاد امام زمان (عج)

رئیس پلیس راهور رفسنجان از اجرای طرح ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت…

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید