بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اقتصادی و پیشرفت : همگرایی اقتصاد و امنیت، رمز توسعه منطقه ویژه رفسنجان

همگرایی اقتصاد و امنیت، رمز توسعه منطقه ویژه رفسنجان

در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی این شهر، بر ضرورت تعامل و هم افزایی برای ارتقای امنیت و رونق اقتصادی تأکید شد.

سرهنگ مرتضی امیری سبتکی در این نشست با اشاره به نقش کلیدی امنیت در جذب سرمایه گذاری، گفت: امنیت و اقتصاد دو بال inseparable هستند و بدون وجود امنیت پایدار، هیچ سرمایه گذاری رغبتی برای فعالیت نخواهد داشت.

وی ارتباط مستقیم اشتغال و امنیت را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی، به طور مستقیم در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی مؤثر خواهد بود.

معرفی سامانه مها به عنوان راهکار هوشمندانه

فرمانده انتظامی رفسنجان در ادامه، از شهروندان و واحدهای صنعتی منطقه ویژه رفسنجان خواست تا به سامانه مها ملحق شوند.

سامانه مها یک سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمند است که به صورت 24 ساعته، با استفاده از حسگرهای حرکتی و لرزشی، هرگونه تهدید مانند سرقت، زورگیری و … را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می کند.

به محض وقوع حرکت غیرعادی در محل های متصل به این سامانه (مغازه، منزل، انبار)، مرکز پلیس اطلاع پیدا کرده و گشت پلیس با فوریت برای بررسی موضوع به محل اعزام می شود.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

کارخانه کاشی «کارا اسلب سرام کویر» سرآغاز یک تحول اقتصادی در کشکوئیه/کلنگ زنی کارخانه رنگ و لعاب در اردیبهشت سال آینده

کارخانه کاشی «کارا اسلب سرام کویر» سرآغاز یک تحول اقتصادی در کشکوئیه/کلنگ…

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید