بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اقتصادی : 🔰 پایان بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری کشکوئیه 📌 ۹۵ میلیارد تومان بودجه شهرداری کشکوئیه تصویب شد

🔰 پایان بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری کشکوئیه 📌 ۹۵ میلیارد تومان بودجه شهرداری کشکوئیه تصویب شد

.

 

نشست علنی شورای اسلامی شهر کشکوئیه با حضور اعضای شورا، شهردار کشکوئیه با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری برگزار و با رای اعضای شورای شهر تصویب شد.

 

🔰 پایان بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری کشکوئیه

📌 ۹۵ میلیارد تومان بودجه شهرداری کشکوئیه تصویب شد.

 

▫️نشست علنی شورای اسلامی شهر کشکوئیه با حضور اعضای شورا، شهردار کشکوئیه با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری برگزار و با رای اعضای شورای شهر تصویب شد.

 

▫️ در این نشست مهندس ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سلسله نشست‌های تخصصی شورای شهر کشکوییه با دو موضوع مهم بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری و تعرفه ها طی یکماه گذشته (بهمن ماه) بصورت فشرده و متوالی با حضور اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

 

▫️وی ضمن قدردانی از زحمات و دقت نظر اعضای شورای شهر و شهردار گفت : بودجه شهرداری کشکوییه در سال ۱۴۰۰ بودجه شهرداری ۱۲۰ میلیارد ریال تصویب شده بود که با همدلی شهردار محترم ، اعضای شورای شهر ،و کارکنان پرتلاش شهرداری و تلاش شبانه روزی شهردار در سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری با ۱۵۰ درصد افزایش به ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و همچنین بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به بودجه ۱۴۰۱ نیز با ۱۱۰ درصد افزایش به ۶۳۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و خدا را شاکریم که بودجه ۱۴۰۳ نسبت به بودجه ۱۴۰۰ و ابتدای دوره ششم شورای شهر غریب به ۷۰۰ درصد افزایش یافته است .

 

▫️مهندس ابوالحسنی رئیس شورای شهر کشکوئیه ضمن تقدیر از همراهی شهردار محترم جناب اقای مهندس کریمی، ابراز امیدواری کرد: با افزایش و تغییرات بسیار خوبی که در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری در نشست‌های تخصصی شورا انجام شده، شاهد اتفاقات بزرگی در راستای اهداف و برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر کشکوئیه برای توسعه و پیشرفت شهری باشیم.

 

 

#کشکوخبر 💥اخبار کشکوئیه و رفسنجان

 

 

 

 

 

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

کارخانه کاشی «کارا اسلب سرام کویر» سرآغاز یک تحول اقتصادی در کشکوئیه/کلنگ زنی کارخانه رنگ و لعاب در اردیبهشت سال آینده

کارخانه کاشی «کارا اسلب سرام کویر» سرآغاز یک تحول اقتصادی در کشکوئیه/کلنگ…

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

همگرایی اقتصاد و امنیت، رمز توسعه منطقه ویژه رفسنجان

در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی این…

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید